Ads 468x60px

Translate

الأربعاء، 4 ديسمبر 2013

6 التعليقات:

  1. http://i.imgur.com/VBoeUyn.jpg

    صورة زبري لاي بنوتة او مدام كونتاكت مي فورا

    ردحذف
  2. انا اسم احمدنيازنيازى niaz78788@gamil. Com

    ردحذف
  3. سلام انا من الجزائر العاصمة سخون و نحوس وحدة سخونة رقمي0799103495

    ردحذف
  4. أنا عاوز أعمل علاقة جنسية مع سيدة متزوجة أو أنسة أو مطلقة أو أرملة وأنا أعيش فى مدينة قنا فلازم هى تكون بتعيش فى مدينةقنا وتكون عندها شقة لأنى العلاقة حتكون فى شقتها لأنى مقدرش أعمل العلاقة فى شقتى وتكون جميلة وبزازها كبيرة وجميلة وأنا أحب النظافة خالص خالص فلازم تكون نظيفة خالص ولو عاوزة فلوس أنا مستعد واللى عاوزة تعمل علاقة معى تبعث لى رسالة على الموبايل بتاعى بس بمعنى انها متكلمنيش على الموبايل بتاعى لأنها لو كلمتنى أنا معرفهاش خالص وأكرر متكلمنيش على الموبايل بتاعى لأنها لو كلمتنى أنا معرفهاش أما اللى بيحبوا سكس الموبايل أنا مليش فى الكلام ده خالص خالص واللى حتعم ل معايا علاقة أنا مستعد أبقى خدام وعبد تحت رجلليها الجميلة ويكون عمرها من 20 الى 55 سنة وده نمرة الموبايل بتاعى 01274971544 والعلاقة حتكون فى سرية تامة وأنا مستنى الرد بسرعة سلام

    ردحذف

 

Sample text

Sample Text

.

Sample Text